Friday, August 21, 2009

KEPUTUSAN ACARA KAROM & FUTSAL

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Apa khabar semua Warga Fkum???? Di pagi hari yang mulia ini, diharap semua berada dalam keadaan sihat dan ceria-ceria selalu.


KAROM

Pada hari Rabu (19 Ogos 2009) yang lalu, perlawanan akhir karom telah dijalankan. Nampaknya banyak masalah yang timbul. Mungkin disebabkan terlalu banyak program, dan komitmen yang perlu diberikan oleh pemain menyebabkan sebilangan pasukan tidak dapat mengumpulkan pemain mereka.Walaubagaimanapun, keputusan pengurusan tetap kami hormati.




JUARA - GABUNGAN A
NAIB JUARA - JKRP
TEMPAT KE-3 - JKK



FUTSAL
Perlawanan akhir untuk acara futsal telah dijalankan petang semalam ( 20 Ogos 2009) di Gelangganag Futsal Hadapan Fakulti Undang-Undang. Walaupun gelanggang agak basah, semangat kesukanan dan kerjasama yang diberikan oleh semua pasukan amat membanggakan.



JUARA - GABUNGAN
NAIB JUARA - JKA
TEMPAT KE-3 - JKE

Buat masa ini, kesemua baki acara untuk Sukan Antara Jabatan 2009 akan ditangguh sepanjang Ramadhan ini. KSRFKUM juga akan menjalankan banyak aktiviti terutamanya pengisian rohani sepanjang Ramadhan. Diharap semua Warga FKUM dapat mengikuti program yang dijalankan dan mendapat barakah sepanjang menunaikan ibadah puasa ini.



///ZHC///

No comments:

Post a Comment