Thursday, January 21, 2010

Kejohanan Jogathon Antara Ptj Universiti Malaya










Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada semua Warga FKUM. Apa khabar semua? Kami di ksrfkum.blogspot.com sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan kita semua. Semoga kita semua terus bersemangat dalam menjalankan segala amanah yang diberikan. Sentiasa bertanggungjawab dan tidak hanya meletakkan kesalahan kepada orang lain demi menjaga reputasi masing-masing. Sesungguhnya, orang yang beriman itu akan mengakui kesalahan sendiri dan tidak akan memburukkan saudaranya..

Pada 16 Januari 2010 (Sabtu) yang lalu, Kejohanan Jogathon Antara PTJ Universiti Malaya telah dijalankan.Sambutan yang diberikan oleh semua Ptj amatlah menggalakkan.

FKUM tidak ketinggalan menghantar wakil. Alhamdulillah, pasukan FKUM berjaya mendapat tempat ke-7 daripada 12 pasukan. Jarak larian untuk kejohanan ini kira-kira 8km.Boleh tahan jauh juga tu..

FKUM diwakili oleh:-

En. Halim (UPP) -5mata
En. Fadzly (JKBP) -15mata
En. Faiz (JKBP) -10mata
En. Fahmi (JKBP)
En. Fadli (JKRP) -5mata
En. Shamsudin (JKK)
Cik Nurfadillah (JKA) -5 mata
Cik Maznah (JKBP)
Cik Naemah (JKBP)

Sepatutnya, pasukan kita turut disertai oleh 4 kakitangan dibawah,tetapi tidak tahu sebab musabbab,mereka ini tidak menghadirkankan diri pada hari perlawanan. Diharap, perkara ini tidak lagi berulang.Ini akan menyusahkan pihak lain dan memburukkan nama FKUM. Sendiri mau ingatlah k!!!

Mereka ini ialah:-

En. Adhli Iskandar (JKBP)
En. Hanafi (JKBP)
En. Yusof (Staf baru JKBP)
En. Ruhil (Staf baru JKE)

Ucapan tahniah kepada En. Fadzly (JKBP) kerana berjaya menjadi Johan Individu..

p/s: Hidup Kenya!!!!
Jgn mara nanti kner jual...

///ZHC///

No comments:

Post a Comment