Thursday, July 2, 2009

Dekan Baru.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua warga FKUM.
Semoga semuanya sihat sejahtera dan sentiasa bekerja dengan dengan penuh dedikasi. Audit pun dah sampai ke penghujungnya, sekarang kenalah bersedia untuk menerima kedatangan pelajar- pelajar baru sesi 2009/2010. Sama- samalah kita bekerja dengan lebih bersemangat lagi dan ikhlas melakukan kerja- kerja yang telah diamanahkan.

Bermula 1 Julai 2009, Prof. Madya Dr. Mohd Hamdi Abd. Shukor dari Jabatan Kejuruteraan Rekabentuk & Pembuatan telah dilantik menjadi Dekan Fakulti Kejuruteraan menggantikan Prof. Dr. Faisal Hj. Ali yang telah banyak berjasa dan menabur bakti kepada fakulti kita selama ini.

Kami mewakili semua warga FKUM mengucapkan jutaan terima kasih kepada Prof. Dr. Faisal Hj. Ali atas segala usaha dan tanggungjawab yang telah dijalankan sebagai dekan selama ini demi untuk memajukan FKUM. Jasa baik Prof. amatlah kami semua sanjungi.
Sekalung tahniah dan ucapan 'Selamat Berkhidmat' kami tujukan pula kepada Prof. Madya Dr. Mohd Hamdi Abd. Shukor yang akan menerajui serta memimpin fakulti kita.Kami semua warga FKUM akan sentiasa menyokong dan akan memberi kerjasama sepenuh hati kami demi memajukan FKUM.

Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai dekan baru kita, lihat link di bawah:-
http://design-manufacturer.eng.um.edu.my/Hamdi


///ZHC///

No comments:

Post a Comment